Thursday, August 30, 2012

Ettevalmistused

Rõõm peale jaatavat vastust oli suur, kuid ka osad asjad oli vaja peale seda ära teha.

Ettevalmistuste kohapealt tahaksin suurima tänu öelda oma saatvale organisatsioonile, Continuous Action'ile. Usun, et helistasin ja saatsin neile vahepeal ikka tohutult kirju, kuid ma ise olin kogu sellest minekust nii elevil, et tahtsingi lihtsalt asju väga-väga ruttu ära teha. Õnneks oli mu siinne koordinaator koguaeg nii rahulik, mis oli väga hea. Kes mind teab, siis aeg-ajalt olen väga planeeriv inimene (ei taha eriti asju juhuse hooleks jätta, sest kõik ju lihtsalt peab alati plaani järgi toimima ja kui ei toimi, on kerge paanika :) ) .. aga sain lõpuks Activity Agreement'i ilusti ära allkirjastatud. Väga fancy kindlustuse sain ka. Seega, dokumentide kohaselt olen valmis igati minema. :)

Eile sain ka lennukuupäeva teada ja vaikselt loen päevi äralennuni.

No comments:

Post a Comment