Tuesday, September 4, 2012

5h pakkimist ja Tallinna lennujaamas kohal

Jõudsin eile õhtul kenasti koju ja loomulikult ega ma kohe kohvri ja asjadeni ei jõudnudki. Ülihea, et mul siin selline countdowner on .. sealt siis vaatasin, kuidas aeg aina vähemaks tiksus. Kuskil kella 10 ajal õhtul hakkasin lõpuks pakkima. Mõtlesin veel, et vaataks Diyarbakıri ilmateadet ka ning oh üllatust, seal on täna +33 kraadi ...
Ma enne veel pakkisin talvejopet kaasa. Nüüd sain teada umbkaudsed keskmised ilmakraadid nende kuude lõikes, kui ma seal olen. Tuleb välja, et seal peaks väga soe olema.

Keskmised temperatuurid peaksid olema sellised: 

septembris 33 kraadi 
oktoobris 25 kraadi
novembris 15 kraadi 
detsembris 9 kraadi 
jaanuaris  6.6 kraadi 
veebruaris 10 kraadi 

Kõige külmem on siis jaanuaris, kuid miinuskraade polegi, nende talv on nagu meie sügis. Vähemalt on mul siis soojem, kui teistel lõunamaalastel :D.

Kui ma lõpuks kohvri pakitud sain, oli peaaaegu päike juba jälle väljas. Minu päev on kestnud juba 37h, kuid und ei ole endiselt. Lennujaama jõudes sain Airbaltic'ule kohe check-in'i ära teha ja isegi kohvri pakkisin väga täpselt - 19,8 kg. Mul pole elusees nii rasket kohvrit olnud ja see oli ikka väga koomiline vaatepilt teistel inimestel varahommikul vaadata, kuidas ma seda bussis trepist üles-alla vedasin. Igaljuhul jõudsin kohale ja ligikaudu 35 min. pärast algab boarding Riiga.




 Viimane pilk veel oma toale


 Tükike Eesti tunnet tuleb minuga esialgu kaasa :) 


Vennakene ärkas ka hommikul koos emaga üles, et tadaaa öelda.



No comments:

Post a Comment